"Stretch and flex" er smidighedstræning, som både sætter din forbrænding op, forøger din smidighed i kroppen, løsner op i bindevævet, styrker dine muskler, nedsætter stress, forebygger skader og udrenser kroppen for affaldsstoffer. Alle kan være med uanset om du aldrig har trænet smidighed før, eller om du har erfaring med smidighedstræning. Vores flexibility hold er en blanding af yoga, ballet stræk, gymnastistiske stræk, makker stræk, dynamiske spark og stræk og statiske stræk. Disse hold er utrolig effektive til at opnå din spagat, split eller andre smidighedsøvelser.

I løbet af timen vil du både være i bevægelse og ligge stille i stræk. Det er en time hvor du får sved på panden og går fra studiet med den bedste følelse i kroppen. Det er forskelligt fra dag til dag om vi strækker split, spagat, ryg, skuldre m.m. Påklædning: Varmt træningstøj som eks. lange træningsbukser, en T-shirt og en tyk trøje ud over (medmindre det er sommer og meget varmt). Medbring gerne noget til at beskytte dine knæ som eks. kneepads/tykke benvarmere.

Påklædning

Leggings (medbring også shorts), evt. Kneepads og Poledance stiletter, det er også muligt at træne i bare fødder. Bemærk at alm. stiletter ikke er tilladt. Hvis du vil danse med sko, skal det være sko, som er lavet til poledance.
​Medbring gerne vand og en klud/håndklæde til at tørre polen.

Gratis prøvetime

Er du klar til prøve pole dancing? Vi tilbyder helt uforpligtende en gratis prøvetime, så du kan se om det er noget for dig.

Scroll til toppen